Werkgeversbelofte
Dijklander Ziekenhuis
Het Dijklander Ziekenhuis is het resultaat van de fusie van het Waterland Ziekenhuis en het Westfriesgasthuis. Samen bundelden ze hun kennis en kunde en zijn onder één naam verder gegaan.Om die naam, en vooral waar die naam voor staat, kracht bij te zetten, werd het tijd om het Dijklander Ziekenhuis correct als werkgever te gaan positioneren. Hiervoor deed arbeidscommunicatiebureau Steam de aftrap. Zij ontwikkelden een scherp manifest. De online marketing campagne werd opgezet door Vonq. Aan StoryTailors werd de prachtige taak gegund dit naar buiten te brengen middels film. We namen het manifest als inspiratiebron en verscherpten dit naar een persoonlijk portret.
De film vertelt wat het betekent om bij het Dijklander te werken, en vooral wat het betekent om een Dijklander te zijn.
Een door en door Dijklander.
Deliverables
- Campagnefilm
- 6 teasers voor sociale media
- Making of film
- Fotografie tbv marketing
Een kijkje achter de schermen.
Childbirth Network – Iconenset en animatie
Childbirth Network – Iconenset en animatie Amsterdam UMC Ben je zwanger? Dan komt er veel op je af. Wat je ook beslist. Het is jouw zwangerschap jouw […]Ziekenhuis Rivierenland
Animatie en visuele stijl Ziekenhuis Rivierenland Ziekenhuis Rivierenland is een fusieziekenhuis tussen verschillende ziekenhuizen in Tiel en Culemborg. Een ziekenhuis met een sterke verbondenheid met de […]Gezonde relaties & seksualiteit
Gezonde relaties en seksualiteit Gezonde School en Rutgers Aandacht voor relaties en seksualiteit is al vanaf jonge leeftijd belangrijk. Zowel thuis als op school. Hierdoor krijgen […]Stichting Zorgladder – Praatplaat
Praatplaat Stichting Zorgladder Stichting Zorgladder maakt uitkomstdata inzichtelijk en toegankelijk, zodat deze kwaliteitsinformatie gebruikt kan worden in de spreekkamer voor Samen Beslissen en om van te […]